M jak Matma
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie
Zarzadzenie__regulamin_rekrutacji_m_jak_matma
Element #2
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Rekrutacja 2019/2020
M jak Matma
60 uczniów klas 1-3 Technikum w Gołdapi ma możliwość uczestniczenia w zajęciach dydaktyczno- wyrównawczych lub w zajęciach na poziomie rozszerzonym z matematyki. Zajęcia odbywać się będą w grupach 5- osobowych w wymiarze jednej godziny tygodniowo.
Zgłosić się na zajęcia można poprzez złożenie formularza rekrutacyjnego. Formularz dostępny na stronie internetowej szkoły , w biurze projektu jak i u nauczycieli matematyki.
Termin składania dokumentów 27.09.2019, przedłużony do 04.10.2019.
O projekcie:
1. Projekt „M jak Matma ” realizowany będzie w okresie od 01 .08.2018 do 31.08 .2020 r. na podstawie Umowy o dofinansowanie realizacji projektu numer RPWM.02.02.01-28-0163/ 17-00 z dnia 30 lipca 2018 r.
2. W ramach projektu uczniowie klas I-III Technikum mogą uczestniczyć w zajęciach dodatkowych z matematyki opartych o metodę eksperymentu, gdzie wykorzystywane będą narzędzia TIK w szczególności poprzez włączenie w działania dydaktyczne aplikacji GeoGebra.
3. Zajęcia prowadzone będą przez Panią Annę Białous i Panią Stellę Kramkowską. Każda z Pań poprowadzi zajęcia dydaktyczno- wyrównawczych dla 6 grup w roku szkolnym 2019/20, w grupach 5-osobowych. Wymiar godzin na grupę – 20 w semestrze , 40 w roku szkolnym. Uczniowie, którzy uczestniczyli w zajęciach w roku szkolnym 2018/2019 mogą dalej w nich uczestniczyć po złożeniu dokumentów rekrutacyjnych w ramach nowej grupy.
4. W przypadku zgłoszenia chęci uczestnictwa w zajęciach na poziomie rozszerzonym matematyki i wykraczającym poza program prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania możliwe jest w ramach jednej grupy.
5. Każdy z uczestników projektu będzie również uczestniczył w warsztatach rozwoju umiejętności i postaw z zakresu: pracy zespołowej, innowacyjności, kreatywności. Planuje się 10 godzin warsztatów na każdą grupę uczniów.
6. Obie pracownie matematyczne zostaną wyposażone w sprzęt komputerowy, nagłośnienie, nowe tablice interaktywne, nowe meble oraz środki dydaktyczne
Kryteria rekrutacji:
1. Dostęp do udziału w Projekcie będzie otwarty dla wszystkich zainteresowanych bez względu na płeć, stopień sprawności czy osiągane wyniki w nauce szkolnej.
2. Warunkiem uczestnictwa w Projekcie w biurze projektu następujących dokumentów rekrutacyjnych:
a. Oświadczenia uczestnika projektu – załącznik nr 1
b. Deklaracji uczestnictwa w projekcie – załącznik nr 2
c. Oświadczenie beneficjenta/ uczestnika projektu dotyczące przetwarzania danych osobowych- załącznik nr 3
d. Oświadczenia uczestnika o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku i zgodzie na przetwarzanie danych kontaktowych – załącznik nr 4
3. Kryteria rekrutacji na zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze ( max. 80 pkt)
a) obecność na zajęciach obowiązkowych w poprzednim roku szkolnym – 0-30 pkt ( poniżej 50% -0 pkt, 51-75% -10 pkt, 76-90 % – 20 pkt , 96- 100% -30 pkt)
b) ocena z matematyki z poprzedniego roku szkolnego: 0-40 pkt (1-40 pkt, 2-30pkt., 3-20 pkt., 4- 10 pkt.)
c) wyrażona przez ucznia chęć otrzymania pomocy poprzez udział w projekcie – 10 pkt
4. Kryteria rekrutacji na zajęcia rozwijające zainteresowania ( max. 80 pkt)
d) obecność na zajęciach obowiązkowych w poprzednim roku szkolnym – 0-30 pkt ( poniżej 50% -0 pkt, 51-75% -10 pkt, 76-95 % – 20 pkt , 96- 100% -30 pkt)
e) ocena z matematyki z poprzedniego roku szkolnego: 0-40 pkt (6-40 pkt, 5-30pkt., 4-20 pkt., 3- 10 pkt.)
f) wyrażona przez ucznia chęć otrzymania pomocy poprzez udział w projekcie – 10 pkt
5. Możliwość odwołania od decyzji do Dyrektora Szkoły.
6. Stworzona zostanie lista rezerwowa. W przypadku rezygnacji ucznia z zajęć, opuszczenia szkoły i innych przypadków losowych planuje się przyjęcie z listy rezerwowych lub w dalszej kolejności rekrutowanie innego ucznia na to miejsce.
Szczegółowe informacje w biurze projektu, na tablicy ogłoszeń w budynku głównym oraz stronie internetowej szkoły.



