• Tel/Fax(87)6150440
  • sekretariat@zszgoldap.pl
  • Jaćwieska 14, Gołdap

Projekt szerokie horyzonty

Rekrutacja

REKRUTACJA DO  PROJEKTU „SZEROKIE HORYZONTY”

 

Projektem objęci będą uczniowie  Technikum, głównie klasy  trzecie i czwarte w roku szkolnym 2022/2023 oraz uczniowie BSI, głównie klasy drugie i trzecie w roku szkolnym 2022/2023. Warunkiem przystąpienia jest ukończenie do lipca 2023 roku 18 lat.

 

Zgłosić się na zajęcia można poprzez złożenie formularza rekrutacyjnego. Formularz dostępny na stronie internetowej szkoły oraz  w biurze projektu ( gabinet wicedyrektora)

 Termin składania dokumentów 14. 09.2022

 

O PROJEKCIE

  1.  Beneficjentem projektu pn. „Szerokie horyzonty” jest Powiat Gołdapski. Realizatorem projektu jest Zespół Szkół Zawodowych w Gołdapi. Projekt realizowany będzie w okresie od 01.06.2022 do 29.09.2023 r. na podstawie  umowy RPWM.02.04.01-28-0017/ 20-00 z dnia 29 kwietnia 2022 r.
  2.  Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 2: Kadry dla gospodarki, , Działanie 2.4: Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie 2.4.1: Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego – projekty konkursowe
  3. Zadania do realizacji przewidziane w projekcie:

3.1  Realizacja wsparcia szkoleniowego dla uczniów :

  1. Technik informatyk (20 uczniów): kurs projektowania graficznego BLENDER, kurs prawa jazdy kat. B
  2. Technik logistyk (56 uczniów): kurs spedytora, kurs obsługi wózków jezdniowych (wraz z egzaminem UDT), kurs prawa jazdy kat. B.
  3. Technik żywienia i usług gastronomicznych (15 uczniów) –kurs baristy; kurs cukierniczy, kurs prawa jazdy kat. B.
  4. Technik organizacji turystyki (20 uczniów): kurs rezydenta turystycznego, kurs animatora czasu wolnego, kurs prawa jazdy kat. B.
  5. Sprzedawca (5 uczniów) – kurs obsługi klienta i technik sprzedaży, kurs prawa jazdy kat. B.
  6. Mechanik pojazdów samochodowych (18 uczniów) – obsługi wózków jezdniowych (wraz z egzaminem UDT), kurs prawa jazdy kat. B.

3.2  Realizację staży dla w/w uczniów.

3.3 Realizacja programu zajęć dodatkowych:

  1. Zajęcia dodatkowe z matematyki (16 grup minimum 5-osobowych x 30 godzin/grupa/rocznie).
  2. Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego (10 grup minimum 5-osobowych x 30 godzin/grupa/rocznie).
  3. Jeden uczeń może uczestniczyć w obu zajęciach.

 

REKRUTACJA

  1. Warunkiem uczestnictwa w Projekcie jest złożenie  w biurze projektu  w terminie do 14.09.2022następujących dokumentów rekrutacyjnych:
    1. Oświadczenia uczestnika projektu – załącznik nr 1
    2. Deklaracji uczestnictwa w projekcie – załącznik nr 2
    3. Oświadczenie beneficjenta/ uczestnika projektu dotyczące przetwarzania danych osobowych- załącznik nr 3
    4. Oświadczenia uczestnika o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku   i zgodzie  na przetwarzanie danych kontaktowych- załącznik nr 4
    5. Kryteria rekrutacyjne uczniów:

a)    Kryterium obligatoryjne: pełnoletniość (w przypadku kursów zawodowych)

b)    Kryterium premiujące (pierwszeństwa): niepełnosprawność ( dodatkowo 2 pkt)

c)    Średnia ocen z przedmiotów zawodowych 1-6 pkt. (6 za celującą) x 50%

d)    Rekomendacja n-la wychowawcy dotycząca zaangażowania ucznia w naukę, podnoszenie swoich kwalifikacji, frekwencję, chęć podnoszenia kwalifikacji -1-6pkt ( 6 wysokie) x 50% (wyrażona poprzez subiektywną ocenę wychowawcy)

  1. Łącznie do uzyskania maks. 6 punktów + 2 za niepełnosprawność, potwierdzoną zaświadczeniem.
  2. Do projektu zostaną przyjęci kandydaci z największą liczbą punktów na listach rankingowych.
  3. Dodatkowo powstanie lista rezerwowych w kolejności zgodnie z uzyskanymi punktami. W razie rezygnacji Uczestnika z uczestnictwa w projekcie z przyczyn losowych, np. choroba, wypadek, itp., lub notorycznego opuszczania zajęć, zostanie przyjęta do projektu osoba z listy rezerwowej z najwyższą liczbą punktów.
  4. W przypadku, gdy osoby zgłaszające się będą miały taka samą liczbę punktów, o przyjęciu decydować będzie wynik rozmowy kwalifikacyjnej przeprowadzonej przez komisję rekrutacyjną.

   Zarządzenie nr 7.2022 Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Szerokie horyzonty”

  DOKUMENTY REKRUTACYJNE DO POBRANIA

Staże

 Regulamin staży w ramach projektu Szerokie horyzonty

  Załąznik nr 1 Umowa o realizację stażu

  Zał.1do umowy – Program stażu

  Zał.2 do umowy – Dzienniczek stażu

  Zał. 3 do umowy -OŚWIADCZENIE opiekuna stazu

  Zał. 4 do umowy- zaswiadczenie o realizacji stazu

  Zał.5 do umowy. Zestawienie poniesionych kosztów

  Załącznik nr 2 Wniosek o zwrot kosztów dojazdu

  Zał. do wniosku 2.1 Zaświadczenie przewoznika

  Zał. do wniosku 2.2 Oświadczenie o cenie biletu

  Zał. do wniosku 2.3 Oświadczenie uczestnika stażu o transporcie własnym

INFORMACJA O PROJEKCIE „SZEROKIE HORYZONTY”

  1. Beneficjentem projektu pn. „Szerokie horyzonty” jest Powiat Gołdapski. Realizatorem projektu jest Zespół Szkół Zawodowych w Gołdapi. Projekt realizowany będzie w okresie od 01.06.2022 do 29.09.2023 r. na podstawie  umowy RPWM.02.04.01-28-0017/ 20-00 z dnia 29 kwietnia 2022 r.
  2. Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 2: Kadry dla gospodarki, , Działanie 2.4: Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie 2.4.1: Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego – projekty konkursowe
  3. Celem głównym projektu jest zwiększenie atrakcyjności zawodowej (zatrudnialności) 134 (61K,73M) uczniów ZSZ w Gołdapi w okresie 06.2022 -09.2023 poprzez współpracę szkoły z przedsiębiorstwami / pracodawcami w zakresie realizacji staży dla w/w grupy uczniów oraz kursów zawodowych powiązanych z profilem kształcenia zgodnie z sugestią pracodawców / przedsiębiorców oraz realizację wsparcia z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych dla w/w grupy poprzez realizację programu zajęć dodatkowych z przedmiotów: matematyka oraz język angielski oraz wyposażeniem szkoły w sprzęt komputerowy ICT: (tablice interaktywne wraz z laptopem – 2 komplety) do realizacji zajęć dodatkowych z języka angielskiego ( x 2 pracownie) oraz zakup komputerów do pracowni informatycznej (x 10 sztuk).
  4.  Zadania do realizacji przewidziane w projekcie:

4.1  Realizacja wsparcia szkoleniowego dla uczniów :

  1. Technik informatyk (20 uczniów): kurs projektowania graficznego BLENDER, kurs prawa jazdy kat. B
  2. Technik logistyk (56 uczniów): kurs spedytora, kurs obsługi wózków jezdniowych (wraz z egzaminem UDT), kurs prawa jazdy kat. B.
  3. Technik żywienia i usług gastronomicznych (15 uczniów) –kurs baristy; kurs cukierniczy, kurs prawa jazdy kat. B.
  4. Technik organizacji turystyki (20 uczniów): kurs rezydenta turystycznego, kurs animatora czasu wolnego, kurs prawa jazdy kat. B.
  5. Sprzedawca (5 uczniów) – kurs obsługi klienta i technik sprzedaży, kurs prawa jazdy kat. B.
  6. Mechanik pojazdów samochodowych (18 uczniów) – obsługi wózków jezdniowych (wraz z egzaminem UDT), kurs prawa jazdy kat. B.

4.2  Realizację staży dla w/w uczniów.

4.3 Realizacja programu zajęć dodatkowych:

  1. Zajęcia dodatkowe z matematyki (16 grup minimum 5-osobowych x 30 godzin/grupa/rocznie).
  2. Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego (10 grup minimum 5-osobowych x 30 godzin/grupa/rocznie).
  3. Jeden uczeń może uczestniczyć w obu zajęciach.

5.   Na cele realizacji projektu planuje się zakup sprzętu komputerowego: 2 tablic interaktywnych, 2 projektorów i komputerów przenośnych. Zakupy będą dotyczyć wyposażenia dwóch pracowni językowych. Do realizacji kursu graficznego Blender zakupione zostaną komputery w ilości 10 szt

6.Projektem objęci będą uczniowie  Technikum, głownie klasy  trzecie i czwarte w roku szkolnym 2022/2023 oraz uczniowie BSI, głównie klasy drugie i trzecie w roku szkolnym 2022/2023.

7.Rekrutacja uczniów odbędzie się na początku roku szkolnego 2022/2023 (miesiąc wrzesień). Rekrutacja będzie poprzedzona działaniami promocyjnymi .

8.Szczegółowy regulamin rekrutacji do projektu zostanie przyjęty odrębnym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły